Wikipedia

Resultados de la búsqueda

martes, 22 de septiembre de 2020

 E  DE NOVO...BÓS DÍAS E BENVIDOS AO MÉRCORES 23 DE SETEMBRO !!!! 

Recordades o primeiro que facemos no noso aulita despois de desinfectar as másn e saudar ????...Seguro que sí pero por si acaso, vouvos dar unha pista...


Se vos apetece podedes ver o vídeo do galo cantor de onte, para saúdar ao novo dia.

E agora... a pista !!!!! Ahi vai...

                                                       


Pois si, temos que medir o tempo...poñemos o dediño no dia de hoxe, no número 23 mércores e comezamos a contar cantos dias pasaron dende o un e vemos se pasaron moitos dias o poucos, e se quedan máis ou menos dias por pasar ata rematar o mes. Ben atentos eh.....


Aproveitamos agora e contamos os 10 primeiro dias do 1 ao 10 e do 10 ao 1. 



E  AGORA IMOS TRABALLAR UN POUQUIÑO A LECTO_ESCRITURA !!!!!


Fixádevos ben nas letras destes dous abecedarios: 

                                                                        



Son taaaan bonitas as letras, non volo parece? A ver si recordades que son....Pois SIIIIIIIIIII !!!!!!! efectivamente !!!!!!!!!! SON OS DEBUXIÑOS DE TODOS OS SONS QUE FACEMOS AO FALAR E QUE NOS SERVEN PARA ESCRIBIR O QUE PENSAMOS !!!!!!!! 

Fixádevos ben....porque hay dous formas de debuxar os sóns: unha en MAIÚSCULAS  (as grandotas e outra en Minúscula (as pequeniñas); se ve que aos primitivos lles gustaba moito debuxar....xa sabedes porque o digo.....


E comoo xa sei que as maiúsculas as sabedes facer todos moi ben, agora que xa sodes maiores imos a aprender a facer as minúsculas. Vos animades?????


Imos comezar por facer algúns trazos para preparar a man. Premer nas ligazós que vos deixo por si queredes imprimilos, se non intentade facer vós uns trazos semellantes nun fóleo. RECORDADE: COLLEMOS CORRECTAMENT O LAPIS. FACEMOS O TRAZO SEN LEVANTAR A MAN e podedes repasalo trazo feito a lapis con con cores.



TRAZOS 1


TRAZOS 2


    E... AGORA SIIIIIIII !!!!!!!! HOXE INTENTAMOS FACER AS DÚAS PRIMEIRAS VOGAIS DESTE CONTIÑO QUE VOS PODEN CONTAR OS MAIORES. ATENTOS.... PREMER NO ENLACE.


CONTO DAS VOGAIS


    Fixádevos ven na forma da "o" e da "i" e facede os trazos desas dos vogais propostos na seguinte secuencia, volo deixo para imprimir:


Secuencia escrita vogais



PASOS A SEGUIR NO AFIANZAMENTO DOS TRAZOS DOS FONEMAS:


1. Fixarse moi ben en que os nenos/as fagan o trazo correctamente comezando xusto no punto de inicio e facendo os xiros de xeito correcto

2. Insistir en que fagan o trazo con atención, paseniño ao principio, ben feito, limpo e ben presentado.

3. Repasar primeiro co lapis, prestando atención ao xeito correcto de collelo.

4. Despois poden volver repasalo cunha plastidecor o rutulador da cor que elixan.

5. Poden facer o trazo libre unha vez practicado en follas brancas. Ao principio non importa nada máis que a perfección nos xiros, o resto , tamaño, interdistanci.a..etc, non importa polo de agora.

6. Xogar a recoñecer estas grafías en escritas diversas: revistas, caixas de galletas, yogures....calquer escrita vae.

7. Xogar a recortar os fonemas traballados de revistas, folletos...etc e pegalos nun fóleo facendo unha composición libre.

8. Repasar de novo o trazo, de diversas maneiras, con plastilina nun plato cun fondo de sal, o cola cao....o texturas semellantes, puntealo, pegarlle papeis, pompóns de cores...cun pincel e témperas, con pintura de dedos... calquer outra técnica que axude a afianzar o trazo servirá

9. Buscar palabras o imaxes que comecen polo fonema traballado

10 atopar o fonema traballado en palabras.


Remata a sesión de lecto. debuxando nun fóleo unha serie de puntillos donde ti queras e logo une sen levanar a mán uns con outros; a ver qué sae....podes despois pasar por riba con cores, mira:


















Imos repasar o traballado cun vídeo chulo.... 






E  AGORA IMOS TRABALLAR UN POUQUIÑO A Lóxica MATEMÁTICA !!!!!


Imos comezar repasando conceptos básicos: Dentro/fuera. Delante/detrás   Arriba/abajo   Cerca/lejos.  


     
                      

   

Seguro que esto ya lo tenéis dominado, pero es básico para entender las cantidades relacionadas con los números y su posición en la recta numérica.    


Pues ahora toca repasar la recta numérica; recuerda lo importante que es contar hacia adelante y hacia atrás  ...


Aquí la tienes: CONTEO DIRECTO




Y aquí: CONTEO INVERSO



Reflexiona..... 

   
Cuando cuentas del 0 al 10 vas añadiendo elementos.

   Cuando cuentas del 10 al 0 vas quitando elementos.


Compruébalo confeccionando tu recta numérica, (simplemente hacer cuadrados algo grandes con cada número y meter dentro del cuadrado las unidades correspondientes. Tiene que hacerlo el niño/a siempre de uno en uno, por ejemplo con lentejas, garbanzos, botones...cualquier cosa que se pueda contar sirve, añadiendo o quitando según el conteo sea directo o inverso).  


Y FÍJATE BIEN en las unidades que cada número lleva dentro, (cada unidad es el garbanzo, lenteja, botón, puntito....que coges para poner o quitar). Cuando volvamos al cole trabajaremos este concepto en profundidad, tranquilos. ATENTOS: 



Aquí tienes la recta numérica con las cantidades que representa cada número del 1 al 10. Ya veremos que pasa al llegar aquí.....


Y ahora.....


Vamos a trabajar las grafías numéricas; toca coger lápiz!!!!!!!!! Recuerda cogerlo correctamente y fijarte muuuuuy bien en cómo se escriben los números y en los giros que hay que hacer al dibujarlos; NO VALE CORRER......


FIJATE BIEN POR DONDE SE EMPIEZA A ESCRIBIR EL NÚMERO Y HACIA DONDE VAN LOS GIROS (ADELANTE/ATRÁS)

                                                                            

VAMOS ALLA!!!!!!


EL NÚMERO 1

EL NÚMERO 2

EL NÚMERO 3


E aqui vos deixo un enlace de xogos que quizá teiñades na casa e que son moi interesantes para xogar; tendes a relación didáctica con contidos que se traballan con estes xogos. Se os tendes na casa, non o dubidedes. A xogar!!!!!


XOGOS DE MESA


E POR HOXE TOCA UN DESCANSO E UN FINAL CUN FERMOSO CONTIÑO.....


Vémonos mañá.















No hay comentarios:

Publicar un comentario